Objavljeno: 23 travnja, 2014. u 09:37

Poliklinika Apnea jedna je od rijetkih zdravstvenih ustanova koje posjeduju najnoviju generaciju video endoskopskog sustava – OLYMPUS EVIS EXERA III.

Endoskopski sustav OLYMPUS EVIS EXERA III postavio je nove standarde u endoskopiji radi poboljšane rezolucije, vizualizacije i kontrole čime je opravdao epitet “umjetnosti” u odnosnu na ranije generacije endoskopskih sustava. U Polikliniku OLYMPUS EVIS EXERA III je stigao početkom travnja 2014. godine na zadovoljstvo klijenata Poliklinike.

Dugogodišnje iskustvo našeg tima i inovativna tehnologija olakšali su postavljanje točne dijagnoze i pravovremeno liječenja bolesti probavnog sustava.

“Umjetnost” endoskopije zaista ovisi o pronalaženju i liječenju bolesti u ranoj fazi (na razini subtilnih, minimalnih promjena od nekoliko milimetara). S OLYMPUS EVIS EXERA III, iskusni liječnici mogu vidjeti unutrašnjost tijela jasnije nego ikada prije. Rafinirana tehnologija pruža izuzetnu kontrolu nad endoskopom za bliski (“close-up”) pogled na sluznicu, a napredno prikazne (“imaging”) značajke i renomirana Olympus optika omogućava vrhunsku jasnoću slike u svakom detalju.

Da bi pružili najbolju moguću uslugu i sigurnost našim klijentima, Poliklinika Apnea je opremljena i strojnim sustavom za dezinfekciju i sterilizaciju aparata i endoskopskog akcesorija pridržavajući se visokih standarda Europskih endoskopskih udruženja ESGE i ESGEN-e. Sav ovaj sustav je veliki korak naprijed u odnosu na jednostavnost uporabe i funkcionalnost, a predstavlja “state-of-the-art” medicinske tehnologije.