Tehnologija

Endoskopija je postupak kojim se pregledava gornji ili donji dio probavnog sustava sitnom kamerom na kraju duge, fleksibilne cijevi. Liječnik specijaliziran za bolesti probavnog sustava (gastroenterolog), koristi endoskopiju za dijagnosticiranje a ponekad i liječenje bolesti jednjaka, želudca, tankog i debelog crijeva.

Kad govorimo o tumorima probavnog trakta, uspjeh liječenja ovisi o tome koliko je bolest uznapredovala u času postavljanja dijagnoze. Kako bi se na vrijeme otkrile sve promjene u probavnom traktu i omogućilo bolje liječenje pacijenta, potrebno je na vrijeme dijagnosticirati tumor endoskopskom pretragom. Razvojem tehnologija postignut je značajan napredak u razvoju endoskopskih aparata visoke razlučivosti i povećanja koje omogućuju rano otkrivanje displastičnih promjena epitela (najranije promjene koje vode razvoju tumora). Otkrivanje ranih displastičnih promjena epitela moguće je samo primjenom tehnika poboljšanog prikaza površine sluznice (kromoendoskopija i virtualna kromoendoskopija) na endoskopima visoke razlučivosti pa se te metode nazivaju i tehnikama “crvene zastavice” (“red-flag” techniques).

Ranim otkrivenjem displastične promjene, prekanceroznih lezija i ranog “in situ” karcinoma omogućeni su i minimalno invazivni endoskopski zahvati koji u većini slučajeva dovode do potpunog izlječenja bolesnika.

Poliklinika Apnea je opremljena najsuvremenijom endoskopskom opremom posljednje generacije, premium kvalitete Olympus EVIS EXERA III . Radi se o endoskopskom sustavu koji omogućava visoku rezoluciju slike pripadajućim endoskopima serije HQ190. No ono što je još važnije, u Poliklinici rade iskusni medicinski stručnjaci koji će vam pružiti vrhunsku medicinsku uslugu.

Standardiziran proces čišćenja i strojne dezinfekcije instrumenata je od velike važnosti za sprečavanje prijenosa zaraznih bolesti tijekom endoskopskih pregleda i zahvata (poglavito virusnih hepatitisa B ili HIV infekcije). Poliklinika Apnea posjeduje najsuvremenije, računalno nadzirane termo-dezinfektore i vakuum sterilizatore za strojnu dezinfekciju i sterilizaciju endoskopskih aparata i endoskopskog akcesorija pridržavajući se svih propisanih visokih standarda Europskog endoskopskog društva (ESGE i ESGENA-e)

EndoskopijaEndoskopija2

Apneja je poremećaj disanja tijekom spavanja u kojemu se ponavljaju epizode prestanaka disanja često praćene naglim buđenjem. Često je udružena s glasnim hrkanjem, a kao posljedica javljaju se prekomjerni dnevni umor i pospanost unatoč dovoljnog vremena spavanja.

Polisomnografija je dijagnostički postupak kontinuiranog, cjelonoćnog snimanja vitalnih parametara bolesnika. Prati se disanje, rad srca, krvni tlak, razina kisika u krvi, pokreti muskulature, moždana aktivnost te kvaliteta i struktura sna. Na temelju dobivenih rezultata sa sigurnošću se dijagnosticiraju eventualni poremećaji disanja u spavanju od kojih je najznačajnija opstruktivna apneja.

Dijagnostika se provodi aparatom Devillbis Porti 8 koji omogućuje praćenje do 38 parametara vitalnih funkcija.
Za vrijeme snimanja bolesnik boravi u svojoj sobi koja je klimatizirana, opremljena udobnim krevetom i osigurava bolesniku miran i ugodan san.

Polisomnografsko snimanje se provodi tijekom noći od 22 do 06 sati te slijedećeg dana bolesnik dobiva polisomnografski nalaz.

Za liječenje apneje koristimo Devilbiss SleepCube CPAP aparate koji omogućuju automatsku regulaciju pozitivnog tlaka, a samim time i ugodnije korištenje aparata.

Pulmologija (2)Pulmologija